Monday 5 December 2011

Harakah Daily Buta Perut & Bahlol Tahap Lembu Fidlot

Keunggulan buta perut & bahlol tahap lembu Fidlot membuatkan media penganut PAS itu menjadi media BEBAL No.1 terlaris di Malaysia. Berikut disertakan bingkisan tajuk utama :


Soi Lek Dituntut Minta Maaf


KUALA LUMPUR, 5 Dis: PAS dan Angkatan Belia Islam Malaysia (Abim) mengecam kenyataan yang dibuat oleh Presiden MCA, Datuk Seri Chua Soi Lek (gambar), yang memperlekehkan hukum Hudud dan menuntut beliau meminta maaf dari seluruh umat Islam.
Setiausaha Agung Abim, Mohamad Raimi Ab Rahim juga melahirkan rasa "kecewa di atas kegagalan pihak-pihak yang berkenaan untuk memberikan kefahaman yang sepatutnya kepada beliau."
Ini bukanlah kali pertama presiden MCA yang pernah tertangkap dalam video seksnya itu menghina Islam bahkan telah beberapa kali.  
Kali ini  di dalam sebuah forum "Hudud and its Implications on non-Muslims" yang dianjurkan semalam. 
Kenyataan Soi Lek ini dibuat ketika rakan karib MCA itu, Umno, terus-terusan mendakwa kononnya DAP cuba mengkristiankan umat Islam padahal kebanyakan pemimpin DAP sendiri bukan beragama Kristian-Harakah Daily


EErrr... aku rasa Chua Soi Lek lupa sebut over my dead body. Kalau dia sebut, kompom dia kena Takbirrrr.... Lagi satu si bebal ni cakap kebanyakan pemimpin DAP sendiri bukan beragama Kristian.. Keh3x.. Ini bukan buta perut lagi, pusat pun takda kat perut!! Ask Khalid Gereja lah... Dia ada list brother & sister dia.


Pssstt... Dia cakap presiden MCA yang pernah tertangkap dalam video seksnya.. ekeke...suka bang Nuar...



Perjuangan Jihad Khalid Gereja




PAS.. PIS.. PUS....

No comments:

Post a Comment