Friday, 7 February 2014

PAKATAN RAKYAT TERBAIK

SUBURRRRNYA DEMOKRASI PAKATAN MACAI

KONSISTEN PERJUANGKAN KEBAIKAN & KEADILAN DEMI UNTUK CITA-CITA KUDA TUA@DINASOUR TUA MENJADI PERDANA MENTERI.

Sifir mudah ni pun macai-macai ni tak paham. Memang korang ni dungu dan layak menjadi MACAI PKR. Korang semua tak tau ke yang SI TUA ni atuk Dinasour. Ni gila talak kuasa namanya. Umur 70 dah boleh pencen. Bukannya sampai 2x nak jadi Y.B dalam satu penggal. 2X nak pilihanraya. Hari tu tak dapat nak jadi PM. Lepas ni nak jadi MB pulak. Lepas MB nak jadi PM semula. Sampai bila la dey. Pengundi Permatang Pauh dah memang terang-terang kena kencing dan jadi macai yang paling dungu dalam sejarah Pilihanraya Malaysia sebab memangkah si tua hina ni. Aiyaakkk!

Untuk macai-macai bengap yang akan memangkah Kuda Tua ni, sila rujuk cara-cara memangkah dibawah.


Lepas pangkah nanti korang semua boleh la pikul bendera DAP ronda keliling Kajang. Unit Amal pula jangan lupa jaga keselamatan bakal Menteri Besar Selangor ni. Selamat mengundi.

Babai permatang Pauh...
Aku dah jadi anak Selangor!
U can Kiss my kunyit!
Muaahhh!
Bodoh untuk uoallsss...


3 comments:

  1. Meriah sungguh Parti Koyak Rabak nih...sini perang sana perang...perang saudara...Apa pun tahniah Rakyat Selangor.....Mereka sesame krooni bergaduh merebut jawatan ...pangkat ...kuasa...semata mata untuk krooni...demi krooni...bukan demi rakyat Selangor...Tahniah sekali lagi rakyat Selangor Darul LGBT...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. bkn kuda tua aje, dia ni bekas banduan tua kutuk x sadar diri....x habis2 nk porak perandakan negara

    ReplyDelete