Monday, 27 January 2014

HASIL PERJUANGAN PAS YANG BOLEH DIBANGGAKAN



"Jesus anak Allah"
Allah untuk semua!
Adik-adik tak salah kalau mendalami Jesus.

Jom ke Gereja!


Tahniah semperna tahun baru dan tahun melawat Malaysia ni PAS sekali lagi berjaya tarbiah puak-puaknya untuk menerima kalimah Allah untuk diguna pakai oleh kawan-kawan gerejanya bagi mengembangkan pemahaman yang mereka fikirkan orang UMNO ni tak faham-faham.



Aku selalu terfikir apa lah nasib anak-anak ni bila pejuang PAS yang dah tua-tua ni mampos suatu hari nanti. Keluar pagar sekolah je, dah ada orang tunggu nak beri buku gereja. Paderi cakap buku ni percuma. Edisi bahasa melayu...ada kalimah Allah lagi. Orang islam boleh baca. Maka bacalah anak-anak ini buku tersebut.


Yang kat atas ni juga akan mampos satu hari nanti. Tapi dia mati dengan bangga sebab berjaya memperjuangkan kalimah Allah untuk Kristian.


Comel anak-anak ni... Apa lah nasib mereka.




Makanya.. tahniah lah untuk PAS, Macai dan Lembu-lembunya...

3 comments:

  1. Hebat PAS. Berada dijalan lurus memanjang. Doa orang KO pn kira berada dijalan yg lurus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. undi pas masuk syurga, tuhan pas sama dgn tuhan kristian agaknya, boleh kongsi! kongsi!

    ReplyDelete