Wednesday, 19 March 2014

KAK WAN KINCING


~Pak cik Hamdan, ahli PAS seumur hidup~

Walaupun Pakcik ahli PAS,
tapi pakcik takkan sokong
ANWAR dan BINI dia!!
~Pakcik Hamdan~

What?
Anwar dengan Bini dia pakcik??
Pakatan ni dah takda calon lain?
Kesian macai-macai dia...
Last-last bini dia juga?
Ini betul-betul demokrasi.
Dah takda calon lain ke dia orang ni?
Lepas Permatang Pauh kena kencing,
Kajang pulak??
Macai...macai... kesian korang...


Kak Wan cakap Anwar tak kenal siapa Kapten Zaharie




Kak Wan cakap Jam Omega kat dapur


Betul la Mak aku cakap.. Jam Omega
ada simpan kat dalam bilik..



KINCING PUNYA ORANG!

KAK WAN
CALON RECYCLE JURASSIC PARK

Calon Recycle sebab :
1. PARTI KRONI
2. PARTI ANAK BERANAK
3. PARTI YANG DAH TAKDA CALON
4. PARTI DEMOKRASI KUNYIT
5. PADAN MUKA MACAI





Monday, 17 March 2014

Al-Fatihah



Assalamualaikum,

Pada 15 Mac 2014, adik saya Sabreena binti Kamarudin telah kembali ke rahmatullah. Saya tidak menafikan apa yang dikatakan oleh media massa tentang apa yang berlaku, di mana adik saya terlibat dengan satu konsert dan telah meninggal dunia.

Arwahyarhamah merupakan seorang yang sangat baik hati, disayangi serta disenangi oleh ahli keluarga dan juga kawan-kawannya. Ramai pihak yang tidak mempercayai apa yang telah berlaku, terutamanya para guru dan sahabat handai kerana perwatakannya yang lemah lembut dan baik budi pekerti sejak dari kecil lagi. Saya sebagai abang turut terkejut dengan berita ini, dan sehingga ke saat ini masih tidak dapat menerima hakikat bahawa adik saya telah kembali kepadaNya dalam keadaan begini. Saya masih terlibat dalam proses menyiasat dan mencari informasi tentang apa yang telah berlaku, dan saya tidak akan berhenti sehingga nama adik saya bersih seperti sediakala. Saya juga meminta kepada semua pihak agar tidak membuat spekulasi, menambah-nambah cerita, menghina atau mencaci arwahyarhamah atau keluarga. Hormatilah yang telah pergi, dan hormatilah ahli keluarga saya yang masih dalam keadaan trauma. Mereka cuma insan biasa, mereka memerlukan sokongan anda untuk menghadapi ujian dariNya.

Saya ingin meminta pertolongan anda semua agar memadam gambar-gambar arwahyarhamah yang tidak menutup aurat. Selain itu, saya serendah-rendah diri memohon jasa baik sesiapa yang membaca post ini, sama ada anda mengenali arwahyarhamah atau tidak, untuk sama-sama terus mendoakan Sabreena agar ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman dan solehah. Sedekahkan Al-Fatihah untuknya agar beliau mendapat ketenangan di sana.

Ingatlah adikku dalam doamu. - Amirul Aftar.

Tuesday, 11 March 2014

MACAI KENA KENCING LAGI!!


Wahai MACAI-MACAI Pakatan...
Ni Majlis Peguam kata.
Kajang akan dapat tahu teka-teki jam Omega. Macai Kajang akan kena kencing macam macai-macai yang mengundi kat Permatang Pauh. Selamat menjadi macai.

Tuesday, 11 February 2014

2 TAHUN MOHON TUBUH UMNO CAWANGAN TAK LULUS-LULUS





Untuk pengetahuan Pak Menteri, Yang Berhormat di sekitar Pengerang, ahli-ahli UMNO kawasan dan geng-geng kunyit, penduduk@jawatan kuasa penaja UMNO Taman Desaru Utama sudah 2 tahun memohon untuk menubuhkan UMNO cawangan TDU. Saya ulangi, sudah 2 tahun dan sehingga ke hari ini belum lulus lagi.

Adakah tempoh 2 tahun yang tak lulus-lulus itu normal?

Perkara dah sampai ke pengetahuan UMNO Bahagian. Dokumen & borang ahli pun dah cukup lengkap entah berapa kali update. Pun tak lulus juga. 2 tahun adalah tempoh yang lama untuk daftarkan cawangan baru. Macam ini kah cara mereka semua bekerja?
Link ini aku akan copy, paste, wassup, emel, msg kepada pucuk pimpinan dan mereka yang berkenaan. Mari kita semua tengok berapa lama mereka mengambil masa untuk selesaikan kes kecil ini. Kecik je pun...

Friday, 7 February 2014

PAKATAN RAKYAT TERBAIK

SUBURRRRNYA DEMOKRASI PAKATAN MACAI

KONSISTEN PERJUANGKAN KEBAIKAN & KEADILAN DEMI UNTUK CITA-CITA KUDA TUA@DINASOUR TUA MENJADI PERDANA MENTERI.

Sifir mudah ni pun macai-macai ni tak paham. Memang korang ni dungu dan layak menjadi MACAI PKR. Korang semua tak tau ke yang SI TUA ni atuk Dinasour. Ni gila talak kuasa namanya. Umur 70 dah boleh pencen. Bukannya sampai 2x nak jadi Y.B dalam satu penggal. 2X nak pilihanraya. Hari tu tak dapat nak jadi PM. Lepas ni nak jadi MB pulak. Lepas MB nak jadi PM semula. Sampai bila la dey. Pengundi Permatang Pauh dah memang terang-terang kena kencing dan jadi macai yang paling dungu dalam sejarah Pilihanraya Malaysia sebab memangkah si tua hina ni. Aiyaakkk!

Untuk macai-macai bengap yang akan memangkah Kuda Tua ni, sila rujuk cara-cara memangkah dibawah.


Lepas pangkah nanti korang semua boleh la pikul bendera DAP ronda keliling Kajang. Unit Amal pula jangan lupa jaga keselamatan bakal Menteri Besar Selangor ni. Selamat mengundi.

Babai permatang Pauh...
Aku dah jadi anak Selangor!
U can Kiss my kunyit!
Muaahhh!
Bodoh untuk uoallsss...


Monday, 27 January 2014

HASIL PERJUANGAN PAS YANG BOLEH DIBANGGAKAN



"Jesus anak Allah"
Allah untuk semua!
Adik-adik tak salah kalau mendalami Jesus.

Jom ke Gereja!


Tahniah semperna tahun baru dan tahun melawat Malaysia ni PAS sekali lagi berjaya tarbiah puak-puaknya untuk menerima kalimah Allah untuk diguna pakai oleh kawan-kawan gerejanya bagi mengembangkan pemahaman yang mereka fikirkan orang UMNO ni tak faham-faham.



Aku selalu terfikir apa lah nasib anak-anak ni bila pejuang PAS yang dah tua-tua ni mampos suatu hari nanti. Keluar pagar sekolah je, dah ada orang tunggu nak beri buku gereja. Paderi cakap buku ni percuma. Edisi bahasa melayu...ada kalimah Allah lagi. Orang islam boleh baca. Maka bacalah anak-anak ini buku tersebut.


Yang kat atas ni juga akan mampos satu hari nanti. Tapi dia mati dengan bangga sebab berjaya memperjuangkan kalimah Allah untuk Kristian.


Comel anak-anak ni... Apa lah nasib mereka.




Makanya.. tahniah lah untuk PAS, Macai dan Lembu-lembunya...

Wednesday, 22 January 2014

Macam ni la baru Real Dr Maza


Kadang-kadang ada benar juga kata-kata Dr Maza ni. Walaupun hanya kadang-kadang. Macam Twitter di bawah ini.


"Menjual nama tuhan mereka". Mesin yang bacakan doa. Semua demi meraih keuntungan. Agaknya yang kat bawah ni pun sama juga ke Dr Maza?


Yang ni pulak siap thumb up! Best Boh! Ngeri aku tengok kening dia.


Yang kat bawah ni pulak pun OK juga buat bisness..



Monday, 20 January 2014

DENGAN HARAPAN

Kak Ayu ni amat berharap bila defend bang Non yang stor kunyitnya dapat perhatian. Sheedapppp... Baik ko cakap UMNO dah hantar geng 04 tunggu kat Jepun.

Wednesday, 15 January 2014

Boleh aku cakap?

Aku geleng kepala bila baca statement si Asri ni.. Macam Sultan Melaka yang gila takhta pun ada. Aku cuma cakap mcm ni lah cara Syiah menjauhkan umat Muhammad dari mengingati Rasul junjungan.


Dia merendahkan apa yang orang lakukan untuk kebaikan. Inilah si mulut longkang.

Monday, 25 November 2013

YESS! SOKONG ROYALTI..!!! PEACE!


YEAHEE!! Macam mana buat sign sokong royalti?


Mace ni deh. Oohhh...Comey mu!


Gini boh?


Meh pakat ramai-ramai..!



OKEH! BESAR SIKIT...


YEAH!! HALELUYEAR!


Kredit to Medeck







Saturday, 26 October 2013

MASYARAKAT ISLAM DI MALAYSIA

Semakin lama semakin pudar nilai-nilai keislaman di Malaysia.


Satu persatu perkara yang dilakukan oleh umat islam selama ini ditarik balik.
Azan yang berkumandang dari Masjid dikatakan menggangu.
Bacaan Tahrim pada waktu subuh pun mereka komplen.
Berarak untuk sambutan Maulidur Rasul dikatakan menimbulkan ancaman.
Kalimah Allah...lagi lah. Orang islam sendiri pun menyokong gerakan kafir.

Kali ni Ibadah korban pula...yang sekian lama turun temurun semenjak perintah melaksanankan disampaikan oleh Nabi Muhammad SAW sekian lamanya, dihadkan tempat untuk melakukannya.

Malaysia ini milik siapa?
Apa yang anak cucu cicit kita akan berbangga nanti pada kad pengenalanya bertulis AGAMA ISLAM, bangsa MELAYU dan BUMIPUTERA?

Friday, 27 September 2013

MAKAN TIDUR MAKAN TIDUR



Mula-mula Polis Raja Di Malaysia


Lepas tu Bos sendiri pun tak kenal..


DS Ismail Sabri sudah jadi Menteri Pertanian Asas Tani

Wednesday, 18 September 2013

POPULARITI ATAU LIABILITI

Faham lah aku maksud
"JAWATAN TAK BOLEH DIPERTANDINGKAN"

Dengarlah suara akar umbi.
Jangan main cakap dengar sahaja.

Tuesday, 17 September 2013

SERIUS GEMPAR!

Macam cerita Hindustan la bunyinya. Adik Abang yang sudah lama terpisah. Aku malas nak cerita. Patutla mati-matian puja Komunis. Terpulanglah pada korang semua...


Kredit pada kawan aku, Medeck yang wassup gambar ni. Comey rambut..

Tuesday, 3 September 2013

20 SEN HARGA KECEWA

Melayu yang kecewa


Sudah sampai masanya Melayu bangun. Pandang pada dunia sekarang dalam kehidupan sebenar. Sudah tiada masanya lagi nak MENGEMPENG BAWAH KETIAK KERAJAAN. Subsidi minyak 20 sen yang ditarik balik tu bukan ditarik semua. Ada lagi 60 sen yang ditinggalkan. 60 sen tu sebenarnya subsidi. Tak kekal. Subsidi tu kita dapat bila kita tuang minyak. Subsidi minyak tu bukannya untuk orang melayu sahaja. Untuk semua pengguna. Aku tengok 20 sen punya hal ni pun sampai yang claim mereka tu GAGAH PERKASA naik menyeman macam gaji bulanan kena potong pulak sehinggakan Suhaimi Baba pun dia bawak terbabit sama. Tu baru subsidi minyak.

KERAJAAN NAK MENGAJAR KITA

Bila 20 sen kena tarik, janganlah menyeman macam orang gila talak. Lihatlah pada kawan-kawan cina di sekeliling kita. Belajar dalam sekolah yang sama. Membesar sama-sama. Hak lain-lain. Keistimewaan tak sama. Tapi bila dah besar kenapa mereka lebih kaya dari kita? Pada aku jawapannya mudah sahaja. Dari kecil mereka didedahkan tidak bergantung dan tak mengharapkan keistimewaan khusus untuk mereka. Sebab tu lah 20 sen mereka boleh jadikan RM2. RM2 boleh jadikan RM20. RM20 boleh jadikan RM200. Tu usaha sendiri. Bukan bergantung pada gaji bulan atau BRIM atau subsidi 20 sen.

MELAYU YANG KECEWA

Berbalik pada 20 sen tadi. Banggakah aku nak menceritakan pada anak cucu aku bahawa aku sangat kecewa bila kerajaan tarik balik subsidi 20 sen?? Yang waras dan bijak berfikir pasti tahu jawapannya.

Didiklah anak bangsa dengan tidak bergantung pada hak dan keistimewaan sahaja. Didiklah mereka untuk berusaha sepertimana bangsa-bangsa lain buat. Inilah ilmu yang akan kita tinggalkan pada mereka kelak.

Tuesday, 27 August 2013

FORUM BUTA SEJARAH

Nasib anak melayu sekarang.

GENG ANGKATAN PEMBEBASAN
BANGSA MELAYU


Poster atas ni aku dapat dari wall seorang anak muda yang berjiwa besar kononnya untuk merdekakan bangsa melayu. Merdekakan bangsa melayu katanya... 

Isu menarik untuk dikongsi dari FBnya :


"Siapa bunuh Tok Janggut?
Org Melayu jugak. Orang Melayu yang jadi Polis British (lihat pic)

Umno adalah Melayu yang menyokong British. Mereka adalah pengkhianat agama dan bangsa yang membunuh pejuang-pejuang kemerdekaan demi sebuah kuasa.

British hanya akan melantik talibarut mereka sebagai ketua negara yang akan mereka merdekakan. Siapa lagi kalau bukan pemimpin Melayu UMNO. Lawakkan der? Tersgtlah lawaknyer."

Komen aku :

Dalam bahasa pasarnya budak2 ni bebal, tuli dan buta sejarah. Menang hanya pada dressingnya ala2 budak Siam. Kalau dah kerajaan Kelantan tulis dalam sejarah Tok Janggut menderhaka pada Sultan, apa kena mengenanya dengan UMNO. Baik cakap polis tu orang PAS sebab sejarahnya berlaku di Kelantan.


Komunisme :

Mesej yang jelas lagi nyata adalah mereka ni pendokong idealogi Komunis dan budak-budak ni lah aset terpenting pembangkang.

Geng Buta Sejarah




\
Chief Of Satan





Tuesday, 20 August 2013

WASSUP WOI...


Hari ini aku nak kongsi wassup yang aku dapat dari sahabat aku ni. Marah sungguh dari pagi tadi. Ni wassup dia :

ada ISA mrk mintak dimansuh
ada EO mrk mahu dihapus
bila dh huru hara
mrk salahkan polis
bila polis brtindak
mrk kata polis ganas zalim
apa sbnrnya pembangkang ni??!!
kecoh bising peminjam ptptn yg x byr nama masuk cicris
dh tau meminjam byr blk
dpt biasiswa
x suka ptptn belajar pandai2
belajar malas
assignment x buat
dpt pinjaman ptptn atau biasiswa
enjoy joli
beli motor
beli handpone mahal
peksa x lulus
pastu mengamuk masuk demo jalanan nk guling kerajaan
bingai punya melayu mcm ni
mrk marah nk buat personal kat bank utk kawen x lepas
kat mana warung wanjo????
5 penjenayah keling kena tembak polis
puak pakatan dok nk bela polis
ops bela penjenayah
ckp polis ganas zalim brtindak melulu
masa arwah dato sosilawati dn beberapa melayu kena bunuh dgn keling
ko menangis ke apa?
ada mrk simpati???
ada mrk bela?
baca sms aku
bagi org kapir DAP nyawa melayu xde nilai
tetapi nyawa keling cine penjenayah amat brharga
knp umno masih perlu ada org mcm nazri aziz?
tindak tanduk dia mcm pengkhianat gunting dlm lipatan

Monday, 12 August 2013

CELAKA DAN MENYUSAHKAN


"CELAKA DAN MENYUSAHKAN"

AHMAD ZAHID: Secara holistik dan statistik jenayah menurun, tetapi terdapat peningkatan jenayah berat atau dipanggil jenayah indeks.

Faktor utama peningkatan jenayah berat adalah disebabkan penjenayah yang dulu ditahan di Penjara Simpang Renggam dibebaskan berikutan penghapusan Ordinan Darurat (EO).

Faktor kedua, mereka yang dilepaskan dari tahanan itu mempunyai pengikut tegar. Mengikut perkiraan Polis Diraja Malaysia (PDRM), daripada 2,600 orang yang dilepaskan, mereka mempunyai sekurang-kurangnya 10 orang kanan ertinya, telah ada 26,000 bersama dengan masyarakat. Orang kanan ini juga mempunyai orang kanan mereka sekurang-kurangnya 10 orang, ertinya ada 266,000 orang.

Faktor ketiga, ialah dari segi kecanggihan aset dan peralatan PDRM yang harus diselaraskan apabila EO dan Akta Kediaman Terhad tidak ada. Jumlah anggota polis dan aset mesti ditambah, tetapi ia belum dapat dilaksanakan.

Faktor keempat ialah pencegahan di mana kita harus melakukan kempen kesedaran lebih luas lagi, itulah sebabnya Jabatan Pencegahan Jenayah diwujudkan dan lain-lain badan pencegahan jenayah ditambah. Keempat-empat faktor ini menyumbang ke arah berlakunya jenayah berat.

I dah mansuhkan...nak buat macam mana...

Sepupu aku memang bijak...