Wednesday, 17 July 2013

SATU MALAYSIA! Puiiiii..!!!



Kurang dari 24 jam Geng Jihad Alphard telah ditangkap kerana pukul budak cina DAP yang menjaga 7 kedai judi di Shah Alam. Sepantas kilat juga dikhabarkan kertas siasatan sudah disiapkan untuk diserahkan kepada peguam negara. Aku memang tabik la bila kecekapan tahap petir dalam menengani kes-kes macam ni. Aku pun tak tau la macam mana Geng Jihad Alphard ni kena keroyok dalam lokap.


Pasangan pelakon porno Malaysia yang menghina umat islam dalam bulan Ramadhan yang masih bebas. Kes mereka mengambil masa berhari-hari untuk disiasat demi untuk menjaga hati kaum-kaum cina DAP.

IKON 1 MALAYSIA

Namewee atau ikon 1 Malaysia yang dapat bimbingan dari Menteri untuk menerbitkan filem Nasi Lemak 2.0 selepas memaki hamun negara malaysia dan mempersendakan masyarakat


Yang ni lagi lah malas aku nak cakap.
Duta Vetican yang menyokong penggunaan kalimah Allah di gereja.
Mintak maaf aje..


Aku tak salahkan pihak polis sebab polis adalah pasukan yang cekap bila buat kerja. Tapi aku naik menyampah dengan Menteri-menteri melayu sendiri yang macam tunggul kayu dalam Parlimen dan RASIS terhadap bangsa sendiri demi menjaga kiblat 1 Malaysia, bertuankan Presiden yang jawatannya tidak boleh ditandingi.

Kalau perbuatan semua boleh "MAAF" dan hanya denda sahaja maka aku dengan berbesar hati kata KERAJAAN MALAYSIA ADALAH KERAJAAN BACUL abad ini.

1 comment:

  1. 1 Malaysia & lagunya pun aku tengok Lim Kok Wing je yang konker.

    ReplyDelete