Thursday 18 April 2013

TAHNIAH PUTRAJAYA

Putrajaya bakal mendapat
Perancang Ekonomi tersohor Kelantan.

Senyum2 kambing bila namanya tercalon
sebagai calon P125 Putrajaya

Aku agak kagum bila Husam dipindahkan ke Putrajaya. Dalam hati mungkin terdetik kegagalannya membangunkan Kelantan sehingga dia disingkir jauh ke kawasan yang sepuluh  kali lebih maju dan lebih canggih dari tempat dia sekarang. Aku harap penyokong2 PAS yang kat putrajaya tu faham2 ajelah. Yang masih tak faham signal tu korang memang bebal dan layaklah digelar parti cap spender.

Mungkin selepas ini Putrajaya akan mengorak selangkah lagi kedepan dengan pembinaan keretapi laju, stadium mega, ladang rakyat dan ladang kambing.

Tahniah Putrajaya.

6 comments:

  1. lebih baik dari pm najis yg pelahap duit rakyat

    ReplyDelete
  2. Muka macam tengah meneran pun ada jugak

    ReplyDelete
  3. Tak bro. Muka pelahap nak ratah duit rakyat. Kat kelantan habis dah dia sapu...

    ReplyDelete
  4. Puak-puak penyokong pembangkang ni macam burung kakak tua. Bahasanya standard yang diajar kepala-kepala mereka yang terdiri daripada peliwat, pelanggan pelacor, tukang sapu bini orang dan pelakon .........Husam tu dah sapu segalanya kat Kelantan. Bukan depa tau. sebab? hampa fikir sendiri. Dah terlalu banyak didedahkan oleh blogger kat kelantan.

    ReplyDelete
  5. tersingkir nak jadi MB Kelantan lari pulak ke Putrajaya, impian tinggi menggunung

    ReplyDelete
  6. x merasale husam nk jd mb kelate, dgr kabo ada ura2 pok nik nk wariskan jwtn dia kat anak dia, nepotisme tul, lepas anak turun ke cucu plak, jwbnya jwtn mb kelate tu turun temurun ajela diwarisi

    ReplyDelete