Monday 22 April 2013

BENDERA BN DALAM KENANGAN

Semalam masa aku round Air Hitam, Johor, aku tak jumpa pun satu bendera PAS. Kemudian aku tanya pakcik yang jual lemang tepi jalan, Dia cakap "kelmarin budak-budak cabut sendiri bendera dia". "Ada ke letak cina Kelantan!".

Pakcik tu mengeluh lagi : "Apa PAS dah habis orang islam ke kat sini?"


"Budak2 ni kerja siang malam, cina Kelantan yang dia letak. Takda otak"


Lepas aku bayar duit lemang, aku pun cabut.


Tahniah untuk PAS Air Hitam dapat berimamkan CINA PAS.


Ni aku petik dari Harakah, 10 Oktober 2012.
"Di dalam kenyataannya, Pang Chow memberikan isyarat bahawa akan berlaku tindakan keluar beramai-ramai daripada sayap parti itu jika PAS terus memperjuangkan hudud untuk dilaksanakan di Kelantan."



Parlimen Ayer Hitam Johor :
Hu Pang Chaw dari Kelantan

No comments:

Post a Comment