Sunday 8 January 2012

901 : Menjatuhkan Sebuah Negara Islam




Perhimpunan MALAPETAKA yang berselindung di sebalik menuntut keadilan seorang lelaki yang bakal dijatuhkan hukuman dalam kes liwat.

Dendam bermula dari dipecat semasa era Mahathir. Dipenjarakan atas kesalahan korupsi & liwat. Di beri pengampunan oleh Pak Lah.. Dari racun arsenik yang disuntik semasa dalam penjara sehinggalah ubat pembesar zakar yang disapu oleh trio 3 Datuk sampai zakarnya menjadi superb & telah diperdayakan oleh beberapa bomoh upahan UMNO sehingga menyangka China Doll itu adalah Kak Jah!

Kini beliau telah kuat dengan gabungan 3 parti PKR, DAP & PAS. Pelbagai siri jelajah Malaysia dibuat untuk menabur fitnah seperti yang dikatakan oleh anak Nik Aziz tentang kezaliman kerajaan Malaysia yang telah membuat rakyat hidup melarat, ditindas, ekonomi jatuh, tak stabil, FELDA bangkrap ( Anak ) dan korupsi.


Kemudian bersama kekasih gelap.. Ambiga, membawa  rakyat berhimpun semata-mata untuk menuntut satu pilihanraya adil BERSIH, sebaliknya menimbulkan provokasi tentang kezaliman polis yang telah dibayar Barisan Nasional untuk menghancurkan rakyat. Cerita di besarkan & dipesongkan. Gambar Anwar Ibrahim melakonkan watak sedang nazak kerana salah step lalu terjatuh dan dipijak pula oleh penyokong sendiri semasa melarikan diri ( memang sial nasib orang tua ni ) disajikan kepada orang kampung dan luar bandar terutamanya semata-mata untuk menimbulkan kebencian kepada polis & kerajaan sekarang.



Kalau mati ni kira mati syahid?

Adegan tak jadi mati

Tekanan demi tekanan telah menyebabkan kerajaan bertolak ansur dengan memansuhkan ISA, membenarkan perhimpunan politik, membenarkan mahasiswa berpolitik dan sebagainya. Tak cukup dengan penyokong2 taksub yang otaknya seberat 2 gram, mereka menyuntik otak Mahasiswa pula dengan morfin yang UMNO gunakan dalam percubaan menghapuskan Kak Jah tapi salah cucuk!! Kena pulak tapak tangan body guard Kak Jah yang selalu berangan Kak Jah tu Whiteney Houston dalam filem The Body Guard sehingga jantungnya berhenti & pengsan selama 15 minit. Sebilangan kecil Mahasiswa yang telah disuntik otaknya ini pula telah besar kepala bertindak sehingga melampaui adat & budaya dengan berhimpun, memanjat pagar, mencabar, memaki hamun, memecahkan klinik & ada pula yang berlakon nazak sampai boleh nampak malaikat maut datang lepas tu hidup semula & berkerusi roda macam Mat Sabu yang jatuh motor semasa melarikan diri dari Polis. Mungkin inilah akibat terlebih makan subsidi kerajaan.

Papa memang Hebat

901 adalah kemuncak gabungan MUSLIHAT dalam menumbangkan kerajaan negara Malaysia yang ada sekarang. Semuanya adalah kerana gila kuasa yang menggila-gila dikalangan pemimpin gila Pakatan Setan.

Anwar musibah negara

Kita akan menyaksikan HIMPUNAN RAKYAT PAKATAN SETAN yang menolak Himpunan Sejuta Umah. Mereka akan berkumpul depan Mahkamah. Mereka akan mengulang semula latihan taliban yang telah diasuh dalam beberapa siri rusuhan yang telah dilakukan dalam negara ini. Mereka akan bersama Mahasewel, Pak Cik, Mak Cik terpilih dari kampung & Felda, wartawan luar & kakitangan awam yang menyokong mereka. Mereka akan berhimpun disebalik perhimpunan aman yang bakal bertukar menjadi MALAPETAKA abad ini. Mereka akan menjadikan Malaysia seperti jatuhnya negara-negara Arab Barat.

BENTENG

Hanya mereka dibawah inilah yang akan bergadai nyawa dalam mempertahankan kesejahteraan negara. Mereka inilah yang dicaci, dihina & difitnah. Mereka bekerja secara halal. Dibayar gaji halal. Mati mereka mati berjuang. Isnin, 9 Januari 2012, mereka akan keluar meninggalkan anak isteri di rumah semata-mata untuk mempertahankan keamanan & menjaga kedaulatan Negara tercinta.



~ Wasallam ~


No comments:

Post a Comment