Sunday 2 September 2012

BILA SI BINGAI MENGAJAR SI BODOH. Fuhh...

Ni lah jadinya bila si bingai mengajar kawan-kawannya yang mempunyai tahap intelek yang sangat rendah & dalam bahasa pasarnya bodoh. Tidak menjadi pelik lah bila isu yang dibangkitkan dalam Facebooknya mendapat pujian oleh mereka yang tidak boleh berfikir & tak pandai gunakan internet untuk mencari fakta. Mungkin juga hati mereka ini telah digelapkan kerana selama ini mereka bermati-matian menghina dan menfitnah insan kerdil yang berjuang sendirian untuk mendapatkan pembelaan seadilnya.

Aku try jugak la nak faham tahap pemikiran budak2 ni. Berserabut otak dibuatnya. Mereka ni macam meludah ke langit pun ada. Cuba nak berbual ala-ala orang2 intelek pun ada. Alahai...

Berikut adalah print skrin yang diambil dari Facebook Kami Benci Saiful Bukhari.


Sistem Parlimen British? Hmm..
Malaysia mengamalkan sistem Demokrasi Berparlimen di bawah pentadbiran Raja Berperlembagaan dengan Seri Paduka Baginda Yang Di-Pertuan Agong sebagai Ketua Negara. Perlembagaan negara telah digubal dengan mengadakan syarat-syarat untuk pengalaman sistem ini. Salah satu syarat sistem Demokrasi Berparlimen adalah pembahagian kuasa kepada tiga bahagian di dalam pemerintahan, iaitu Perundangan, Kehakiman dan Eksekutif (pentadbiran).

Sebab itulah Perdana Menteri adalah Presiden UMNO? Ayo...
Artikel 43 [1] memberi kuasa kepada Yang Dipertuan Agong untuk melantik Perdana Menteri yang pada pertimbangan Baginda mewakili keyakinan majoriti anggota Dewan Rakyat.

Kalau calonnya bukan Melayu & Agong tak berkenan, boleh jadi Perdana Menteri? Si Kafir ni kan.. boleh jadi Perdana Menteri selepas Pakatan Rakyat berjaya menukarkan Malaysia kepada Republik, negara yang tiada Raja & Sultan dan banyak Setan dan selepas disokong oleh budak2 bodoh pencacai tahap lembu ini.




Yang ni pulak cikgu Bingai mengajar budak bodoh meludah ke langit.

Si Bangga

Aku sebenarnya tak berminat nak buktikan kau bodoh. Sebabnya aku tau kau tu memang bodoh der.
Cuma aku amat berminat nak paparkan kebodohan kau.

Tambah sket...pujian dari pencacai bingai..



No comments:

Post a Comment