Tuesday, 11 February 2014

2 TAHUN MOHON TUBUH UMNO CAWANGAN TAK LULUS-LULUS





Untuk pengetahuan Pak Menteri, Yang Berhormat di sekitar Pengerang, ahli-ahli UMNO kawasan dan geng-geng kunyit, penduduk@jawatan kuasa penaja UMNO Taman Desaru Utama sudah 2 tahun memohon untuk menubuhkan UMNO cawangan TDU. Saya ulangi, sudah 2 tahun dan sehingga ke hari ini belum lulus lagi.

Adakah tempoh 2 tahun yang tak lulus-lulus itu normal?

Perkara dah sampai ke pengetahuan UMNO Bahagian. Dokumen & borang ahli pun dah cukup lengkap entah berapa kali update. Pun tak lulus juga. 2 tahun adalah tempoh yang lama untuk daftarkan cawangan baru. Macam ini kah cara mereka semua bekerja?
Link ini aku akan copy, paste, wassup, emel, msg kepada pucuk pimpinan dan mereka yang berkenaan. Mari kita semua tengok berapa lama mereka mengambil masa untuk selesaikan kes kecil ini. Kecik je pun...

Friday, 7 February 2014

PAKATAN RAKYAT TERBAIK

SUBURRRRNYA DEMOKRASI PAKATAN MACAI

KONSISTEN PERJUANGKAN KEBAIKAN & KEADILAN DEMI UNTUK CITA-CITA KUDA TUA@DINASOUR TUA MENJADI PERDANA MENTERI.

Sifir mudah ni pun macai-macai ni tak paham. Memang korang ni dungu dan layak menjadi MACAI PKR. Korang semua tak tau ke yang SI TUA ni atuk Dinasour. Ni gila talak kuasa namanya. Umur 70 dah boleh pencen. Bukannya sampai 2x nak jadi Y.B dalam satu penggal. 2X nak pilihanraya. Hari tu tak dapat nak jadi PM. Lepas ni nak jadi MB pulak. Lepas MB nak jadi PM semula. Sampai bila la dey. Pengundi Permatang Pauh dah memang terang-terang kena kencing dan jadi macai yang paling dungu dalam sejarah Pilihanraya Malaysia sebab memangkah si tua hina ni. Aiyaakkk!

Untuk macai-macai bengap yang akan memangkah Kuda Tua ni, sila rujuk cara-cara memangkah dibawah.


Lepas pangkah nanti korang semua boleh la pikul bendera DAP ronda keliling Kajang. Unit Amal pula jangan lupa jaga keselamatan bakal Menteri Besar Selangor ni. Selamat mengundi.

Babai permatang Pauh...
Aku dah jadi anak Selangor!
U can Kiss my kunyit!
Muaahhh!
Bodoh untuk uoallsss...